Jag idag

Jag ville inte lägga upp någon bild på mig tidigare men nu är jag nyduschad, påklädd och sminkad så nu tycker jag att jag är tillräckligt presentabel för att visas offentligt. Så här ser jag ut idag:

Visst är min nya klänning/tunika söt!?



Nu ska jag fixa lite i mitt rum för städerskan kommer imorgon så jag måste plocka bort allt som ligger och skräpar på golv och stolar. Om ca 35 min så ska jag ta buss och tunnelbana till Kista för att sedan jobba 6 timmar.

Jag skriver sen när jag kommer hem igen (om jag inte är helt slut då, det var ju ett tag sen jag jobbade).
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

ja, den e supersöt ju! puss

2008-07-23 @ 22:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0