Jag ska vara ärlig...

...jag har inte börjat packa än. Jag vet, pinsamt, men jag har bara inte orkat. Jag måste först och främst skriva en packlista, jag är verkligen en list-människa. Var jag än ska och vad jag än ska göra så måste jag skriva en lista. Det är så skönt att kunna pricka av när man har klarat av en grej på listan.

Det jag har gjort är att jag har ätit middag, suttit vid datorn och vid TV:n. Jag har bland annat sett "Extreme Home Makeover" och vid åtta är det "Crowned".

Jag har även tagit några nya bilder på katterna, tyvärr är det inte de bästa, jag håller fortfarande på att lära mig att ställa in allt rätt så på vissa är det lite konstigt ljus men någon dag ska jag ta tag i mitt intresse och gå en kurs så jag kan njuta mer av att fota. Ja ja, nog med bortförklaringar. De är ju lika söta trots att bilderna inte är de bästa.

Cassi:


Smilla:



Nu ska jag läsa lite bloggar av några som verkligen kan det där med fotografering.
Ha en bra kväll!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0