Jobb 11:00-15:00

God morgon!

Det känns lite onödigt att behöva åka till jobbet idag eftersom det antagligen inte kommer finnas något att göra, men att få lön för att stå och prata är väl inte helt fel. Det är ganska skönt att jobba korta pass, man hinner inte bli så trött. Plus att den roligaste personen på hela Burger King jobbar idag, så det blir väl rätt kul:)

Mamma sa i förrgår att städerskan skulle komma klockan åtta idag, hon är fortfarande inte här. Jag undrar var hon har tagit vägen...

Nu ska jag äta upp min frukost och om tjugo minuter ska jag ta bussen till hallonbergen. Synd att jag tog på mig jobbet, jag hade hellre solat, men lite snäll måste man ju vara ibland och ställa upp, jag har ju faktiskt inte jobbat så mycket den senaste tiden.

Det här har jag på mig idag:



Härligt somrigt!

Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Ewa

Den klänningen var jätte fin på dig gumman!

2008-07-29 @ 15:02:27
URL: http://debatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0