Jobb, Jobb, Jobb

Idag är sista jobbdagen innan två veckors semester. Jag vet att jag inte har jobbat så mycket denna vecka men att vara helt fri, utan att de ringer från jobbet och frågar "kan du hoppa in?" är så skönt. Jag behöver inte tänka något alls på jobbet.

Jag jobbar i alla fall 13:00-19:00, ett helt ok pass. Om det är lite folk kan jag nog få sluta tidigare också men jag är tveksam till det eftersom det inte är något höjdar-väder precis.

Jag sitter och tittar på arbetsförmedlingen, men det är hopplöst. För det första: Deras nya hemsida är helt värdelös, man hittar ingenting och för det andra: Vad ska jag jobba med? Jag vill ha ett jobb även om jag kanske inte vill jobba så ofta eftersom jag vill lägga min tid på annat. Jobbet är inte lika viktigt längre men jag vill inte gå utan för jag klarar mig inte på 1000 kr/månad (studiebidraget). Jag måste finslipa på mitt CV och personliga brev så får vi se var det skickas.

Nu ska jag göra mig i ordning så jag inte behöver stressa till jobbet. Ha det bra idag!
Kram

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0