Kvällslista

Jag fick bara ett ryck att göra en lista som jag hittade på Tinas blogg. Så här kommer en liten kvällslista:

Dagens fundering: Vad ska jag söka för nytt jobb?

Dagens mående: Ganska bra. Väldigt trött och seg, fick ett litet utbrott när jag fick SMS från chefen men det gick över ganska så snabbt
Dagens frisyr: Det vanliga: utsläppt, kan inte ha så mycket mer med den här frisyren
Dagens smink: Mascara
Dagens klädsel: Gråa leggings från Cubus (tror jag) och en stor t-shirt (svart med vitt tryck) från Åhléns
Dagens händelse: Rejäl tillsägning via SMS från chefen
Dagens vill ha: En lång sommarklänning med massor av blommor på och en kortare sommarklänning
Dagens inspiration: Fotobloggar, jag får sån lust att fota, men idag har jag verkligen varit seg...
Dagens saknad: Något att göra
Dagens borde: Packa upp från Strängnäs
Dagens köp: Ingenting faktiskt, har knappt lämnat huset idag (fast jag borde ha gjort det)
Dagens mat: Fyra mackor, fil och flingor, glass, smoothie. Det var väl i princip det - mackorna har jag visserligen spridit ut under dagen så jag åt inte alla på en gång.

En äldre bild men jag har inte förändrats så speciellt mycket de senaste månaderna så jag så väl ut ungefär såhär idag, lika trött men andra kläder...

Nu säger jag god natt på riktigt!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0