Listan är klar i alla fall

Jag har fortfarande inte packat men det hinner jag imorgon, hoppas jag. Jag har i alla fall skrivit listan klart, tror jag, hoppas jag inte glömt nåt. Jag får gå upp tidigt. Städerskan ska komma också så jag får inte vara ivägen för henne. Ah, jag vet inte hur detta ska gå, jag har så mycket att fixa, jag kanske borde börja ikväll redan? Jag får se.

Jag har tillbringat större delen av kvällen framför TV:n, vilket inte var det smartaste men det var skönt att bara slappa. Jag har sett: Crowned, Leila bakar och Project runway - skoj skoj!

Nu är frågan: sova eller packa?
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0