Listor

Jag älskar listor - det är så praktiskt. Jag undrar hur man över huvud taget kan resa bort utan att skriva en lista. Det finns två sätt som man kan skriva en lista när man ska resa bort:
1. Innan man packar. Man skriver ner allt som man vet att man behöver. Fördelen är att man kan planera hur mycket man ska ha med sig, om man gör en lista enligt punkt två blir det lätt att man lägger ner för mycket.
2. Skriv listan medan du packar. Skriv ner allt du lägger ner - då har du sedan en bra översikt på vad som verkligen ligger i väskan och du behöver inte packa upp för att se att allt är med - MEN det blir lätt att man tar med för mycket som jag nämnde här ovan. 

Nu när jag har packat inför Göteborg så har jag använt alternativ 2 - vilket resulterade att jag fick ta upp vissa onödiga grejer som jag egentligen inte behöver. 

Detta blev ett ganska onödigt inlägg men jag gillar listor i alla fall:)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0