Lite segt att komma igång

Jag är verkligen seg på att komma igång idag. Jag har faktiskt varit och tränat idag - det var så skönt, men det känns att jag inte tränat på en vecka nu, för att hålla formen måste man ju träna flera gånger/vecka. Men bättre en dag/vecka än inget alls.

Packningen däremot: nada. Jag har inte packat någonting. Jag har börjat på en lista men väskan står fortfarande orörd i ett hörn. Men NU ska jag börja packa (ska försöka i alla fall;)) Det blir dock inte mer packat för att jag sitter här så nu ska jag lyfta på arslet och göra nåt vettigt som jag verkligen behöver!

En till bild från idag
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0