Millan är här

Nu har Millan, mina kusiners hund, kommit - jag ska vara hundvakt till söndag kväll. Hittills har det gått ganska bra med katterna och Millan, de fräser inte och Smilla är mest nyfiken. Millan är mer rädd för Smilla och Cassi än vad de är för henne.

Jag har tagit en kvällspromenad med Millan och nu är hon med mina föräldrar i deras sovrum, hon ska sova där inatt så Smilla får återhämta sig från sin lilla "utflykt".

Imorgon har jag massa saker planerade. Jag ska ta morgonpromenad med Millan, sen ska jag träna, åka förbi jobbet och kolla schemat, picknick och på kvällen blir det bio. Hela dagen är alltså planerad. Jag måste hinna baka också kom jag på nu, till picknicken, undra vad jag ska baka...hmm...

Jag ska snart sätta mig vid TV:n en stund till. Jag har precis sett Hell's Kitchen men ska se Scrubs om en stund, jag kommer vara helt fast vid den serien. Jonatan hade rätt: den är sjukt bra!

Nu måste jag leta recept så jag kommer på något att baka.
God natt (om jag inte skriver mer sen)!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: tina.

åh, vad roligt och vara hundvakt! by the way, vill du hjälpa mig och vara kattvakt nästa helg? :)

2008-07-18 @ 13:25:53
URL: http://tinched.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0