Mycket gjort

Jag har fått mycket gjort idag - det är därför jag inte hunnit skriva nåt här, jag har haft så mycket annat att göra. Vid åtta gick jag ut med Millan på morgonpromenad. När jag kom tillbaka så åt jag frukost och gjorde mig i ordning. Sen cyklade jag ner till gymmet, tränade ca en timme och sen direkt till jobbet för att kolla schema och så. Det gick väldigt fort så jag kunde snart cykla hem igen från hallonbergen. Muffinsarna står i ugnen så jag har hunnit baka också. Snart ska jag hjälpa pappa med picknick-maten till idag. 

Jag tror förresten inte att jag har visat dessa bilder, jag tog dem för några veckor sen. Det är Smilla som hittat en ny leksak: en penna!










Hon är så söt min lilla älskling<3

Nu hör jag pappa hacka grönsaker i köket, jag ska gå och hjälpa honom så blir han glad:)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0