När bröd är som bäst

Ni som känner mig vet att jag älskar bröd, jag äter mycket hellre bröd än pasta, ris, osv. Vet ni när bröd är som bäst? När det är nybakt såklart. Det kanske låter konstigt men vid nio-halv tio ikväll fick jag ett infall att jag skulle baka. Sagt och gjort. Så nu har jag precis ätit supergott nybakt bröd med bregott och ost på. Mums! Jag gillar nattmackor=dålig vana. Men man kan inte ändra på allt, en sak i taget.

Jag vet att det inte blivit några bilder idag, och jag ska försöka skärpa mig. Imorgon ska jag till den där hundshowen på Stockholmsmässan i Älvsjö, förhoppningsvis blir det lite bilder där - kameran följer i alla fall med.

Nu ska jag snaaart sova, ska fixa lite först. Jag får så mycket energi på kvällen och jag kommer på så mycket att göra då. Men jag säger god natt nu i alla fall. Sov gott!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0