Nytt

Jag har nyligen kommit tillbaka från en promenad med mamma. Det var skönt, det är ganska så varmt idag trots att det blåser lite grann.

Min nya klänning jag köpte idag:

Indiska, 129:-

Och här är min oversize-t-shirt som jag köpte igår på Gina Tricot men som jag inte fick någon bra bild på då, 49:-


Annars har jag inte så mycket att berätta för tillfället. Jag har jättemycket energi idag, jag har städat diskbänken, gått ut med sopor, återvunnit kartonger, glas och tidningar. Jag tror jag ska ut i gräset nu och fota mina röda tånaglar:) Så härligt somriga - matchar bra med min tröja från Gina här ovan.

Puss på er!

PS. Visst har jag blivit duktig på att lägga ut bilder!?:)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

schnyggt! undrar om det är en sån lång röd tee som jag också har från gina... vi kan iaf matcha varandra med dem:) pussar

2008-07-22 @ 17:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0