Ont i fötterna men ganska så glad ändå

Min fötter värker verkligen nu men jag är rätt glad ändå. Jobbet gick bra, det har hjälpt att vara ledig ett tag. Det var inte superkul att jobba men helt ok. Det var väldigt lugnt ett tag men sen kom några ruscher. Jag måste bara berätta om en man som verkligen fick mig på bra humör. När han skulle beställa sa han så här: "Det är inte din kropp jag vill ha utan jag skulle vilja ha en cheeseburgare utan den där *** **** **** **** (svordomar) äckliga saltgurkan." Jag fick verkligen anstränga mig för att inte börja asgarva. Hahaha. Sen stod vi och småpratade lite om mitt och hans jobb och att han skulle på bio senare med "kärringen" som han så fint uttryckte det - han var riktigt rolig.  Jag sålde också 8 fiskburgare inom loppet av tio minuter. Jag drog också på mig jobb imorgon 11-15. Jenan ville gärna vara lite ledig och jag sa att jag inte hade så mycket tider den här veckan så jag kunde ta hans pass, det är lika bra att jobba nu eftersom jag ska resa bort igen. Jag träffade chefen också och han verkade inte sur på mig eller nåt, skönt!

Nu ska jag ta en macka sen ska jag sova. Är det lika fint väder imorgon så kan jag säkert sluta lite tidigare, det blir nog inte så mycket att göra i alla fall. 

God natt och sov gott!!!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0