Panncakes

Nu mår jag mycket bättre än i morse. Jag tänkte skriva här för länge sen men Internet funkade inte så jag hade inte möjlighet.

Nu har Millan åkt hem och katterna är så lyckliga, jag tycker också det är rätt skönt om jag ska vara ärlig - jag gillar hundar men kliva upp åtta varje morgon är väl ingen höjdare.

Vi har haft en skön kväll...framför TV:n:) British open (golf-tävling) avgjordes idag och pappa och jag satt klistrade framför TV:n hela eftermiddagen.


Min lunch: pannkakor. Den här ser lite blek ut, de andra blev bättre, första blir alltid en blekfis;)


Katterna hade mysigt på balkongen med oss


Jag hade det också rätt skönt i kvällssolen

Nu börjar snart "Det sociala spelet" på TV 4 (tror jag) - har du inget bättre för dig så tycker jag att du kan se det:)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0