Promenera

Idag har jag gått mycket. På förmiddagen gick jag 2.5 km (motionsslingan) och sen har jag även gått till och från hallonbergen, har bland annat köpt hallon och banan så jag kan tillfredsställa mitt smoothie-behov. Nu har jag dock fixat mammas cykel (eftersom brorsan fixade punka på min) så jag kan cykla till och från gymmet idag. Jag ska snart cykla, kanske vid halv fem. Jag behöver inte vara där lång tid innan, jag tänkte inte byta om eftersom jag cyklar så lär jag ändå bli lite svettig.

Till lunch har jag ätit potatisbullar med lingonsylt och stekt skinka - gott! Ingen smoothie till lunch men garanterat en ikväll.

Ha det bra så skriver jag mer ikväll!
Kram
Hanna
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0