Reklam igen

Nu är det reklam igen. När jag tänker efter så var det inte så mycket jag tänkte berätta egentligen, bara morgondagens planer. Imorgon drar jag ju till Göteborg med Tina, Linda och Linnea. Planet går 18:15 men vi ska se till att vara där ca en timme i förväg. På förmiddagen ska jag hinna träna också eftersom jag inte kommer kunna träna förrän nästa vecka. 

Jag skriver självklart imorgon men jag får se om jag har möjlighet att skriva något från Göteborg, kameran följer i alla fall med (har inte bestämt om lilla eller stora ska med) så bilder blir det i alla fall när jag kommer hem.

God natt!
Puss

Ännu en bild från idag, denna underbara maskin har vi utanför balkongen:P
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0