Så härlig

Jag säger bara en sak: jag älskar musikaler, både film och teater. Musik väcker så starka känslor, och ABBA-låtar gör en glad, de är så uppiggande.


Det var i alla fall en av de bästa filmerna på länge. Jag har ju sett musikalen tidigare, och jag älskar storyn och skådespelarna var jätteduktiga. Jag gillar Meryl Streep, hon är så duktig skådespelerska och faktiskt duktig på att sjunga också. Stellan Skarsgård var också med i filmen, han sjöng inte så mycket men det var väl kul att han var med på ett hörn (trots att han inte är en läckerbit direkt - han passade in i sammanhanget;)) Jag rekommenderar den om man behöver något som piggar upp, eller om man bara är sugen på att se en bra film.


Apropå Meryl Streep, hon är även med i Djävulen bär Prada - en av mina favvo-filmer.


Imorgon (eller ikväll) så kommer det upp lite bilder jag tagit själv, inte så många men några. Jag borde ta ut Millan på en sista kvällspromenad snart men det är nog inte så akut - jag tog en långpromenad vid nio-tiden.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0