Scrubs

I både fredags och igår så pratade jag med Jonatan och han var helt chockad över att jag aldrig sett Scrubs i hela mitt liv. Jag är faktiskt också rätt förvånad eftersom jag älskar komediserier som utspelar sig på sjukhus. Idag så såg jag i alla fall mitt första avsnitt av Scrubs, det gick på 6:an - och jag blev ganska så förtjust i det. Man kanske ska införskaffa säsong 1 och börja kolla, jag ligger dock lite efter eftersom det är säsong 7 som visas nu. Men jag tror jag ska börja se det:)

Scrubs-gänget

Jag har också kollat upp vad filmen hette som vi såg igår natt, det hette: Edward Scissorhands. Huvudperson är Jonny Depp, jag gillar verkligen honom, och han är så grym på att spela så olika roller. Allt från Pirates of the Caribbean till Kalle och chokladfabriken. Han är grym helt enkelt! Här kan du läsa om filmen: http://www.lovefilm.se/film/15049-Edward+Scissorhands.do . Att Tim Burton är regissör gör inte filmen sämre precis - denna film kan jag rekommendera, lite gullig men samtidigt lite dyster på ett bra sätt.


Johnny Depp som Edward

Nu ska jag snart gå och lägga mig, imorgon blir det gymmet på morgonen och sen ska jag träffa Linda - är det fint väder så kan det bli årets första dopp imorgon (pinsamt jag vet men jag är inte så mycket för att bada).
God natt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0