Shopping, mat och träning

Jag började dagen med lite shopping i Kista galleria. Jag hittade lite till Florens-resan men inte allt så jag måste till Kista imorgon igen för att köpa lite mer:) det är så mycket slutrea nu så man blir tokig och man vill köpa allt - men jag måste spara lite inför resorna (både Göteborg men framför allt Italien). Jag ska försöka ta lite bilder på det jag har köpt så får ni se senare.

Det blev en rejäl lunch med Natasha (och ganska så nyttig faktiskt). Två-tre timmar senare tränade jag och det kändes att jag ätit ordentligt för träningen gick superbra, jag har dock aldrig blivit så svettig - men ibland är även det härligt (kanske låter lite äckligt men det ska kännas att man har tagit i). Nu väntar ännu än lugn och skön TV-kväll - men det känns bra efter en timmes träning. Trots att jag precis har tränat så känner jag ändå för att jogga men jag får se, jag tror inte jag tar mig ut:)

Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0