Snart åker jag

Det här blir nog sista inlägget förrän på lördag. Jag åker om ca 45 minuter, mamma skjutsar. Det kan hända att jag får tillgång till Internet men jag är väldigt tveksam till det. Jag kommer ha sååå kul och kameran följer med så bilder blir det när jag kommer hem. Tyvärr så orkar jag inte "släpa" på stora kameran + att jag är rädd att den blir snodd så det blir bara lilla som följer med, men den duger - det här är ju ingen fotoresa.

Apropå bilder och fotografering, jag hann ta några bilder till nu i förmiddags, allt för er!



Visst ser det gott ut? Jag älskar hallon!

Ha det så bra!!!
Pussar och Kramar
Hanna
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0