Snooze

God morgon!

Fy vad jag är seg idag. Jag ställe de klockan på halv nio men jag snoozade en timme så jag kom inye upp förrän halv tio. Om en timme ska jag åka till Kista och kolla efter lite kläder, vi har nämligen bestämt var vi ska åka på semester: Florens i Italien. Vi har inte bokat än eftersom vi inte är säkra på om Tobbe kan följa med eller inte men vi ska boka så snart vi vet. Tänk vad kul, då blir det lite värme. Tyvärr så ligger Florens mitt i landet så det blir väl inga strandbesök men vi får bo på hotell med pool. 

Jag tänkte gå och duscha nu. Som jag sa så ska jag till Kista. 13:00 ska jag träffa Natasha igen och efter det ska jag träna. Så jag har större delen av dagen planerad idag - det blir nog en lugn hemmakväll igen. 


En bild jag tog igår (eller i lördags) på promenaden med Millan, det var lite svårt att fota med en ivrig hund i koppel...
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda Ö

va roligt!! vi var i florens en snabbis när vi var i italien. Det var en jättemysig stad, lite som gamla stan liksom:) när åker ni? pussis

2008-07-21 @ 20:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0