Tisdag

God morgon!

Just nu sitter jag och äter frukost: en skinkmacka och äppelbitar med kanel, nyttigt och gott. Jag är faktiskt inte sugen på några sötsaker över huvud taget för tillfället, vilket känns väldigt skönt.


Mina planer för idag är inte helt spikade. Jag ska leta lite hotell i Paris och så tror jag att det blir en kort tur till Kista för att leta det jag inte hittade igår. Jag hade hoppats på fint väder idag så jag kan jämna ut min bränna men det är molnigt, imorgon skulle det bli jättefint däremot så jag får väl ligga och steka en stund innan jag ska jobba vid fyra.

Nu ska jag läsa på om Paris lite, jag måste skaffa en reseguide.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0