Tisdag

God morgon, eller god förmiddag man kanske säger såhär dags!

Jag vaknade kanske vid halv elva, så jag har inte sovit bort hela dagen, men nu har jag suttit och häckat vid datorn i någon timme så jag känner att det är dags att göra nåt. Mina planer för idag ser ut såhär:
- Packa upp (innan det är dags att packa igen om två veckor)
- Ta en tur till Kista för att:
-
Leta lite kläder
- Köpa smink
- Gå förbi jobbet (jag glömde ringa igår)
- Köpa kattmat

Ja, det var väl planerna för idag. Inte så mycket men det lär väl någon timme innan jag tar mig iväg, det är skönt att inte ha så mycket planerat hela tiden.

Jag ska försöka få upp lite bilder idag också, jag måste kolla vad jag har för några.

Kramar!

/Hanna
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0