Chokladkakor och städat rum

Jag har nu städat rummet och garderoben OCH bakat. Det är skönt att ha hunnit med så mycket, men imorgon ska det lagas mat och jag ska såklart hjälpa till. Det är i alla fall skönt att städerskan kommer imorgon så man slipper städa inför onsdag när vi ska ha så mycket gäster.

Såklart ska bloggen krångla nu så det inte går att ladda upp bilder, men det kommer, jag lovar. Jag har dem på datorn. Jag tycker att bloggen krånglar mycket nuförtiden, det är ofta det inte går att publicera sina inlägg, hoppas det är något tillfälligt.

Nu ska jag kolla till kakorna som är i ugnen. De kommer bli så smarriga!

PS. Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig imorgon, hur fin ska man vara egentligen?
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0