Dags att sova

Nu ska jag gå och lägga mig. Mamma kollade på fel dag i TV-tidningen så det blev ingen film med Julia Roberts, istället blev det en film på kanal 9 och efter det såg jag Grease 2. Jag älskar film!

Imorgon tänkte jag ligga och steka i solen några timmar innan jag åker in till stan och träffar Rosanna och Tina. Sen på kvällen är det ju Örebro som gäller, det ska faktiskt bli ganska kul, jag kommer träffa lite folk jag känner och få hålla i MASSOR med snygga katter.
Nu ska jag inte prata massa nonsens mer. God natt.

PS. Jag älskar mina nya bikinisar och jag köpte även en tubtopp på H&M, somrig och fin!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0