Det är mycket som rör sig i mitt huvud nu.

Det har inte blivit något sytt än, jag känner mig så seg idag och helst skulle jag bara vara hemma men det är kul när nåt händer så jag ska iväg till Rosanna har jag bestämt. Jag ska träffa Tina och så ska vi åka en bit tillsammans i alla fall. Jag tänkte ta en långpromenad innan jag träffar henne, måste kolla när och var vi ska träffas, så jag vet när jag kan gå.

Jag får se, jag tror jag ska sova hos Tina ikväll men det är inte helt säkert. Hon åker ju iväg till Thailand och Japan stor det av sommaren, hon åker imorgon, så sen kommer vi inte att träffas på ett tag. Det känns som om alla bara reser bort eller ska resa bort nu, själv kommer jag vara hemma och jobba stor del av sommaren. Jag hoppas det blir någon resa i slutet av sommaren i alla fall.

Nej, nu ska jag fortsätta tänka på allt jag har att tänka på (oj, det lät djupt men det är inte så djupt. jag har bara mycket jag tänker på just nu, så mycket som hänt runtomkring mig som jag vill reda ut i mitt huvud helt själv - jag kommer inte dela med mig av något här i alla fall).
Kameran följer med ikväll så det blir väl lite bilder imorgon.
Kram
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0