Det är så mycket jag vill

Det är inte bra för mig att besöka kompisar som har hund för nu har jag insett igen att jag vill ha hund! De är så söta och rara. Man får motion och de är så sociala. Jag älskar mina katter men en hund kan väl inte skada. Jag vet att både pappa och mamma (främst pappa) också vill ha hund, jag ska bara övertyga dem att vi kan ha hund:)

Pinglan<3

Nu ska jag snart åka mot jobbet. Jag börjar 13:00 och jobbar till 21:15. Under den tiden kommer jag ha en rast på 30 minuter. Jag är inte sugen på hamburgare så jag får väl se vad det blir, inga pommes frites i alla fall.

Jag satt och kollade igenom bilderna sen i fredags och här är några till (jag har inte orkat redigera dem men det kan ta ett tag innnan jag orkar det så här kommer de iaf):

David, som nu varit gift i 15 år (fick tyvärr ingen bild på Marie som han är gift med). Han följde verkligen dresscode: Hatt och fluga:)


Alla bjöds på champagne


En till bild på den sötaste personen på hela festen


Snittar till förrät


Vi var i en vacker trädgård på djurgården


Såklart kom regnet på eftermiddagen men vi hann få in allt och vi hade ett litet hus vi kunde sitta i på kvällen

Nu ska jag till jobbet. Ha d gött!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: MATILDA

härliga pics :)

2008-06-22 @ 19:49:00
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Linnya

fina bilder! du, det skulle vara roligt om jag fick veta ungefär hur många besökare du har per dag:)

det skulle göra din blogg bättre om man fick veta det=)

kram! ps. KLICKA GÄRNA IN PÅ VÅRAN BLOGG SAMT KOMMENTERA. DS<3

2008-06-22 @ 22:23:38
URL: http://sweetsoursalty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0