Detta sommmarlov har börjat bra

Det har varit ännu en trevlig dag idag, det här sommarlovet har verkligen börjat bra! Jag och mormor skulle in till stan vid tio i tio så vi tog bussen och sedan tunnelbanan för att möta upp min moster Helena och min kusin Josephine. Christian sov över sen igår så han gjorde vi sällskap med till centralen, sen gick han åt annat håll. Vi gick i många olika affärer men jag var inte på mitt bästa shoppinghumör så för min del blev det bara ett par pumps och en jättesöt klänning. De andra shoppade på rätt bra. Till lunch åt jag på Taco Bar. Jag har även hunnit köpa mitt sommarlovskort nu.

På H&M träffade jag Ida, hon var i stan med sin mamma. Det var kul att träffa någon från klassen eftersom det inte blev något riktigt Hej Då i tisdags eftersom det blev som det blev.

Nu sitter jag och käkar jordgubbar och chokladtårta - mums!

Jag funderar på att ha "sockerlöfte" - alltså att inte äta något socker (förutom det som finns i frukt, bröd, flingor osv.) Jag ska också köpa gymkort, antingen nu till helgen eller nästa vecka. Det ska bli så skönt att komma igång och träna. Jag vill verkligen klara av att springa midnattsloppet i slutet av sommaren eftersom det är en kul upplevelse och jag känner så många som ska springa det.

Bilder från igår kommer senare.
Kram
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0