En lyckad dag!

Idag var en riktigt lyckad och trevlig dag! Jag och Linda möttes upp vid odenplan men eftersom vi kom lite tidigt så tog vi en promenad runt kvarteret. Sen åt vi alla lunch på Café Dubbelw -vi var sju från JENSEN västra.

Vid två började vi fem-kampen, det gick inte så bra för mig och laget förlorade men det var kul ändå - riktigt trevliga människor vi har på vår skola:) i häftet fick man även två åk-biljetter så vi åkte berg-och-dalbanan och extreme och sen köpte jag och Linda pommes frites eftersom vi även fick en lunchkupong på 50 kronor. Solen lyste och det var så härligt varmt. Sen gick Linda och jag till T-centralen från Gröna Lund där vi sedan skildes åt. Jag gick hem från hallonbergen, man måste ju ta till vara på det fina vädret. Nu sitter jag här. Jag har ingenting att göra nu, får se om jag tar en tur till kista eller om jag hittar på nåt annat.

Kameran var självklart med idag så här kommer lite bilder:

Vi från JENSEN västra som var där...


...+Stephanie som tog förra bilden


En av aktiviteterna: vattenpistol


Nu är det sommar! Linda, Mikaela, Stephanie och Sharon


Extreme!


Vi gick tillbaka till T-centralen. Jag har gått sjukt mycket idag.

Hela dagen var bara så underbar! Allt var perfekt och vi hade så mysigt, jag hoppas det blir av nästa år igen!
<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0