Ett sista kvällsinlägg

Jag har ganska så tråkigt nu. Jag är så sugen på att fotografera men det är svårt när det inte är dagsljus eftersom jag inte har så bra utrustning för just ljuset, så jag får vänta till imorgon - kanske blir det en fototur på Värmdö när jag ändå är där? Vem vet?

Jag ska snart gå och lägga mig, eftersom jag ska upp klockan åtta imorgon. Men först tänkte jag faktiskt delge er några av mina svagheter (fråga mig inte varför jag fick den idén men jag har tråkigt och jag känner för att skriva av mig lite):

Smootihe
Finns det något bättre än en kall smootihe med hallon en varm sommardag - tillsätt inget socker och du har en underbar och nyttig drink till frukost, till mellanmål, till kvällsmål, till stranden, på balkongen, på picknicken.....

Choklad
Jag vet inte vad det är som är så tilltalande med choklad. Vad gör just choklad så speciellt? Jag måste nog svara allt på den frågan. Det är sött utan att vara för sött. Det är lagom med tuggmotstånd och en fin chokladbit bara smälter i munnen. Jag gillar choklad i alla dess former; daim, marabou, twix, toblerone, geisha....

Katter och hundar
Det är inte bara ätbart som jag faller för;) En valp eller kattunge kan få mig att falla vid första ögonkastet. Jag vet inte om jag tror på kärlek vid första ögonkastet människor emellan men det är definitivt sant när det gäller första mötet med en kattunge eller valp. Vem kan motstå de bedårande små ögonen som bara tittar på en och ber om kärlek och uppmärksamhet (eller något ätbart)? Eller den mjuka, sammetslena, pälsen?


Nog babblat ikväll. God natt!

Ursvik ikväll, ganska så öde, är det bara jag som är så oförståndig och inte går och lägger mig klockan nio;P
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0