Folk är så rara nuförtiden...

...eller inte!

Jobbet har väl gått hyffsat idag. Jag fick jobba över, till kvart över nio istället för åtta eftersom de var underbemannade. Men jag önskar att jag inte hade jobbat den sista timmen för det var den värsta timmen någonsin på detta jobb. Det började med att jag missuppfattade en dam så jag fick en ordentlig utskällning. Sen kom det en kund som jag verkligen inte kunde höra vad hon sa, vilket resulterade i ännu en utskällning. Det är väl inte mitt fel att folk mumlar så mycket nuförtiden - man kan väl åtminstone sluta viska, hur tror de att jag ska kunna höra dem! Därefter kom ännu en kund som jag glömde ge en sak på brickan som hon betalat för (kingwings var det jag glömde) - och så lätt fick man tre utskällningar på en timme. Vissa har man bara lust att skrika åt eller kasta maten i ansiktet på men det kan man ju inte göra, lite vett måste ju i alla fall jag ha även om de inte har det.

Men nu har jag lugnat ner mig så nu är allt bra igen.

Till lunch åt jag den godaste hamburgaren på Burger King: Classic BBQ beef -  den är sååå god, jag rekomenderar verkligen den.

Bilden är lånad från Burger King's hemsida

Jag borde även berätta lite om min första dag utan socker. Det har gått väldigt bra, och tur är väl det med tanke på att det är första dagen, annars hade det varit illa om jag inte ens klarar en dag utan socker. Jag har bara druckit vatten på jobbet trots att jag får ta läsk. Det enda jag varit lite sugen på är choklad men det är inte så att jag måste ha godis, det är bara lite småsug. Men jag tror det är bra att jag berättar om det här. Allt blir så mycket lättare när fler än en själv vet om en. Det är så pinsamt att behöva berätta att man inte klarade av det.

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag och mamma in till stan och försöka hitta lite kläder tills på fredag. Några vi känner firar sin 15-åriga bröllopsdag så vi ska på fin-fest med dresscode och allt. Det ska bli kul, jag älskar att klä upp mig.

God natt och sov gott!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0