Första halvlek är slut...

...i matchen Tyskland-Turkiet. Det var en spännande första halvlek som slutade 1-1. Tidningarna har tippat Tyskland som vinnare men jag tycker att Turkiet hänger med bra och de gjorde ju faktiskt första målet.

Jag vet, jag pratar som värsta fotbollsnörden, men det är rätt kul har jag upptäckt.

Lilla Linda ringde också och vi pratade i en halvtimme. Det blir att man pratar mer sällan och träffas mer sällan nu när jag flyttat men förhoppningsvis ska vi träffas nästa vecka<3

Jag har också kommit på att det vore kul att fotografera typ en fotbollsmatch eller någon annan sport - jag älskar bilder med lite action i. Bilder med fart. Det är mycket jag vill här i livet har jag märkt men det är väl positivt. Jag tror det är dags att sätta några av planerna till verket bara. Imorgon ska jag äntligen göra en grej jag pratat om länge, jag ska noppa ögonbrynen. Jag orkar aldrig göra det själv utan jag ska gå till en hudsalong som mamma brukar gå till. Jag har inte bokat tid än men de måste ju ha tid en kvart för att noppa mina ögonbryn. Städerskan kommer också så jag vill inte vara ivägen, därför vill jag iväg en stund på förmiddagen.

Kramar till alla er läsare!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0