Franskt film-marathon

Hej alla blogg-läsare!
Helgen har varit så rolig. I lördags mötte jag Linnea och Anna på centralen och vi åkte och hyrde film. Det blev två deckare - franska filmer. De var helt ok men jag var lite besviken på slutet på den andra filmen. Innan vi kollade på filmerna gjorde vi egen pizza - riktigt gott. Jag åkte från Anna imorse vid ett, jag började ju jobba vid två. 

Jobbet gick bra. Tiden gick ganska fort, jag fick t o m stå lite i köket, det var väldigt roligt eftersom det var ett bra tag sen jag stod där. Jag kom väl ihåg de flesta burgarna. Men trots att jag trivs bra så ska jag helt klart söka ett nytt jobb, ska börja kolla redan nu faktiskt.

Imorgon jobbar jag 11:15-13:30 och sedan 16:00-21:15. Då kan jag kolla lite på rean och sitta och läsa lite, njuta av musiken i brorsans ipod som jag har fått. 

Idag köpte jag förresten ett par nya byxor - bilder kommer.

Nu är jag så sjukt trött, sängen ropar på mig!
God natt och sov gott!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda J

Ja den är skitsnygg.. Ja, jag köpte den från blocket. :)

2008-06-30 @ 09:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0