Frukost

God morgon!
Sitter här framför datorn och äter frukost - äggmacka med ett glas yoghurt. Jag har inte tid att skriva så mycket för jag ska åka vid elva, alltså om 50 minuter, innan dess måste jag ha städat mitt rum lite och tvättat mig (duschat?) samt klätt på mig. Jag orkar bara inte sätta igång, men det ska bli kul idag, det ska det.

Jag sov faktiskt mycket bättre inatt. Jag vaknade en gång vid sju men somnade snabbt om. Jag  tror en anledning till varför jag inte sover så bra är för att det är så trångt där jag sover. Jag har två katter i sängen som sträcker ut sig och tar upp typ halva sängen - varje natt! Men samtidigt är jag så van med det så jag vet inte om jag skulle kunna sova utan dem, det skulle bli så tomt.

Nej, nu måste jag göra mig i ordning om jag ska hinna. Ha en bra dag idag allihopa så hörs vi senare!
<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0