Frukost

Nu har jag gjort mig i ordning och sitter och äter frukost. Jag känner mig rätt nyttig faktiskt och det är riktigt gott det jag äter: A-fil, krossat linfrö, fiber havregryn och lite osockrad hallonsylt. Jag tänkte ta frysta hallon med det hade vi inte. Det kanske inte låter så gott men jag har bara blandat ihop det till en röra och jag tycker det är riktigt gott.

Om en kvart ska jag börja gå, det ska bli så skönt att vara ute hela dagen och bara ha roligt och steka lite i solen:) Jag tror vi kommer vara ca 40 stycken på fem-kampen.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva nu, jag är väl inget speciellt att berätta förutom att jag har fyra "skoldagar" kvar om man räknar med idag. Men det är slappa dagar:
Måndag; Gröna Lunda
Tisdag: Summer games
Onsdag: "Vanlig" skoldag, vi lär ju inte göra så mycket
Torsdag: Ledig eftersom jag ska på brorsans utspring
Fredag: Ledig, nationaldag. Studentmiddag+åka till Örebro
Lördag: Örebro
Söndag: Jobba
Måndag: Sex-och samlevnadsdag i skolan
Tisdag: Frukost med klassen och sedan skolavslutning. Betyg!!!

Så här vackert bodde jag i somras, utsikt från mitt fönster
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0