God morgon

Idag är det dags att jobba igen. Jag jobbar 11:15-13:30 och sen 16:00-21:30. Det var faktiskt ganska skönt med en så lång rast (hade det i måndags), det behövs. Jag kan äta och läsa i någon timme och sen kolla runt i affärer. Jag hoppas verkligen att jag inte träffar på lika griniga människor som i måndags, jag orkar verkligen inte med det, förutom dem så är det här jobbet helt OK - men jag ska ändå söka nytt efter sommaren.

Jag sitter här och har precis ätit frukost: två mackor, en med ägg och en med makrill. Jag har blivit ganska duktig på att äta mer protein sen min homeopat sa åt mig att göra det, när vi träffas i augusti ska hon inte kunna klaga på det:)

Idag tar jag bussen till hallonbergen istället för att gå, jag ska snart åka. Det är bara för att det ser ut som om det kan börja regna när som helst (kanske inte men jag orkar i alla fall inte gå, jag ska springa runt som en tok på jobbet så jag klarar mig).

Nu måste jag packa väskan med lite läsning och borsta tänderna. Ha en bra dag. Har du vägarna förbi kista kan du väl kika in till mig;)
Kram
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0