Har inte haft nåt att skriva

Jag har tänkt skriva ett inlägg minst två gånger ikväll men jag har inte kommit på nåt att skriva men nu kan jag låta bilderna tala för sig själv. Jag har nämligen fotat min fina "hårdekoration" jag ska ha på fredag på festen med tema. Det liknar en hatt ganska mycket utan att vara en hatt. Så här kommer bilderna (inte de bästa bilderna men det får duga):

Där ser man hur den ser ut, jag ska försöka ta en bättre bild någon dag (kanske på fredag när jag har på mig den), det var så dåligt ljus nu


Klänningen jag ska ha på mig, söt va?:) Måste dock fixa min "hakklapp"=solbrännan, kanske med lite brun utan sol och riktig sol (om den tänkte dyka upp snart igen)


och en liten bild på min Smilla<3

God natt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

Klänningen är fan as söt :)

2008-06-18 @ 16:29:02
URL: http://lindajaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0