"Hard work work"

Idag har jag jobbat hela dagen - det var en lång dag. Jag började klockan elva men åkte hemifrån redan vid tio eftersom jag gick till hallonbergen istället för att ta bussen - det var ju så underbart väder! Elva började jag, som sagt. Det var riktigt segt på förmiddagen, det var för fint väder för att någon skulle orka vara i gallerian. På eftermiddagen kom det dock ganska mycket folk och då gick tiden lite fortare.

Nu har jag precis skickat in min sista uppgift i ettan - reflektionen över vandringen. Det är så skönt att ha det gjort, jag hoppas och tror att jag får VG i kursen - jag är inte tillräckligt bra på det praktiska för ett MVG men ett G vore en katastrof. Jag har som mål att ha mer än G i alla ämnen när jag slutar gymnasiet, och jag tror jag kan lyckas med det, jag måste lyckas med det.

Imorgon ska jag, Linda och några andra från JENSEN till Gröna Lunda och ha fem-kamp, skönt med ett avbrott från allt. Hoppas det är lika fint väder som det var idag. Jag och Linda ska träffas vid odenplan tjugo i tolv, vi och alla andra ska nämligen käka där innan det bär av till Grönan.

Nu ska jag slappa - kolla på TV och kanske äta nåt gott:)
God natt och sov gott om jag inte skriver mer!
/Hanna

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0