Idag gick jobbet bättre

Idag hade jag inga jobbiga kunder och ingen som skällde ut mig. Det var dock en annan på jobbet som blev assur när jag skulle gå på rast men en arbetsledare hade sagt att det var ok att jag gick på rast - så jag hade arbetsledaren på min sida. Men jag orkar inte dra hela historien, allt blev bra till slut. Jag fick också beröm av en annan arbetsledare. Han sa att han jobbat där i fem år och aldrig har han haft så duktiga och flitiga arbetare som mig och Birgitta (en annan som jobbar där). Det var kul att höra, kul att de är nöjda med mig. Jobbet börjar sitta i ryggmärgen nu, man behöver inte tänka så mycket när man jobbar utan det bara kommer av sig själv och det är skönt.

Nu ska jag kolla vad det står i matchen (mina nerver klarar inte av att kolla, jag blir så nervös) men Sverige förlorar nog, tyvärr. Sen ska jag äta nåt och gå och lägga mig.

Puss och god natt

Sorry för dåliga uppdateringar men det blir så när man jobbar och för övrigt har ett fullspäckat schema.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0