Ingen sovmorgon här inte

Eller ganska länge har jag sovit, till tio, men längre har jag inte tid att sova. Jag har så mycket inplanerat nuförtiden, men det är bara roligt. Om ca 50 minuter ska vi åka iväg och hälsa på en bekant som bor på Värmdö, i närheten av där vi bodde förrut. På kvällen ska vi till några andra vänner för att ha det lite trevligt.

Gårdagen var väldigt lyckad, det var så kul att få klä upp sig lite extra och det var väldigt kul att se alla i hatt och klänning/hatt och fluga. Jag tog lite bilder, får se om det kommer upp sen men här är i alla fall bilder på mig:

Jag i min fina klänning


Linda var snäll och kom hit på morgonen och gjorde frisyren och sminkade mig. (Min nya visningsbild förresten)


Jag måste bara visa den här bilden också. Den är bara för söt:) Festen började med champagne, och alla ville ha lite:P

Nu har jag inte tid att sitta här längre, jag måste börja göra mig i ordning, vi ska nämligen åka vid elva. Jag måste tvätta ur all hårspray jag har i håret sen igår (typ en flaska:P, men håret höll i alla fall)

Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: E m m y (Amafäo)

Åh älskar klänningen, vart är den ifrån?

2008-06-21 @ 20:53:48
URL: http://amafao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0