Inget att göra

Nu har jag typ ingenting att göra. Eftersom mormor är på besök så sover hon i Tobbe's rum och Tobbe sover alltså i vardagsrummet. Han ska upp och jobba klockan sex imorgon så tyvärr kan jag inte kolla på film eftersom han inte kan sitta uppe halva natten, han måste ju vara pigg och glad andra dagen på jobbet. Men jag är rätt trött så jag ska nog gå och lägga mig. Imorgon ska jag fira sommarlovet med att göra något jag inte gjort på jag vet inte hur länge: jag ska inte ställa någon väckarklocka. Jag har gjort det varje helg och varje vardag så länge jag kan minnas typ - jag gillar inte att vakna sent, då har man ju sovit bort hela dagen. Jag kommer säkert vakna klockan nio i alla fall men jag ska inte vakna av klockan imorgon.

Här kommer sista bilden som inte gick att ladda upp sist:

Typ timjan eller någon annan ört, jag gillar närbilder men det kanske märks?

God natt! Nu ska jag och katterna gå och sova (fast katterna sover redan).
<3

Jag kommer sakna er tjejer men vi ses väl i sommar!?:)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0