Jag ÄR död

Idag har jag jobbat 11:15-21:15 med en halvtimmes rast sammanlagt. Jag skulle haft två timmar rast mitt på dagen men eftersom vi var en för lite som jobbade även idag så var jag tvungen att strunta i min rast. Sista timmarna räknade jag ner varje minut. Jag var och är helt slut nu. Men nu ska jag inte jobba förrän söndag. Jag hade skrivit upp mig att jag kunde jobba både onsdag och fredag men har har inte satt upp mig, men det är bara skönt. Tyvärr så är jag typ redan uppbokad hela veckan. Men någon dag ska jag bara ta det lugnt.

Nu ska jag sätta mig och kolla på TV. Imorgon ska jag ha tjejdag med Maria, Helene och Bianca - mysigt och trevligt.

Kanske skriver en rad innan jag lägger mig.
Kram
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0