Jag är stolt över dig brorsan!

Idag tog min brorsa studenten och självklart var jag på hans utspring - han såg så lycklig ut, men jag är väldigt avundsjuk måste jag säga, jag vill ta studenten NU. Men två år går fort.

Innan utspringet träffade jag Linda och vi gick lite i stan, vi gick även i stan efter utspringet och äntligen har jag hittat en bikini. Det är ju ta tre delar betala för två på stadium så jag köpte två bikini-toppar och ett par bikinitrosor. Nu ska jag bara hitta ett par bikinitrosor som passar till toppen som inte har någon underdel. Men nu kan jag sola så mycket jag vill.

Självklart var kameran med idag så lite bilder blev det:

Tobbes klass vann någon tävling förrut så de fick stå uppe på balkongen - bästa platsen. De vann även ett flak värt typ 60000 kronor.


Det var många som tog studenten, Värmdö gymnasium, gullmarsplan


Tobbe's plakat, visst är han söt!?


Se så glad han är


Glad:)


Det var jättemycket flak i stan också - jag blir så glad när de åker förbi och tutar men det får mig också att längta mer tills det är min tur

Nu ska jag kolla på TV. Det går typ en film på trean med Julia Roberts klockan nio som jag ska se, får se vad jag hittar på innan dess.
Kram
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0