Jag har ångest

Kvällen har tillbringats framför TV:n med bland annat stilpoliserna och Niklas mat. Jag har även ätit mina sista sötsaker på en månad! Gissa varför jag har ångest. Jag vill verkligen klara av det här och jag vet att det kommer bli tufft. Men jag har bestämt mig: imorgon börjar min avvänjing. På tisdag ska jag dessutom köpa gymkort. Det kommer att bli så bra det här. Ni kommer att få föja mina framsteg och motgångar med mitt lilla projekt här i bloggen. Wish me luck!

Nu är det snart dags för TV igen: Americas most smartest model. Men jag ska inte äta mer sötsaker nu. Min kropp är så full på socker så jag håller på att spy. NO MORE SUGAR!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

good good luck! du kommer klara det:) puss

2008-06-16 @ 20:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0