Jag har ett erkännande

Jag har fuskat, eller jag har bestämt mig för att fuska och sedan gjort det. Det gäller mitt sockerlöfte såklart. Jag har ändrat på reglerna lite så det inte blir lika strängt. De nya reglerna är följande: Jag får äta sött när jag är bortbjuden till någon, men i rimliga mängder. Jag får inte äta socker när jag är hemma. Mitt stora problem när det gäller att kontrollera mitt sockerintag är nämligen när jag är hemma, därför får jag inte äta socker hemma. Det är också ganska tråkigt att vara bortbjuden och inte få äta all fantastisk mat man blir bjuden på.

Gårdagen var superrolig. Vi hade så kul kvällen. Vi grillade och åt hemmagjord klyftpotatis till. Efterrätten bestod av rabarberpaj och glass. Mums. De vi var hembjudna till har en hund också som förgylde tillvaron mycket (en boxer som heter Pinglan, jag har visat bild på henne förut för hon var med till Lofsdalen).


Jag fick en fråga var min klänning jag hade i fredags är köpt och den är köpt på Manhattan (399:-). "Huvudbonaden" jag hade på mig i fredags är köpt på Oasis (399:-). Jag hade först på mig ett par skor från åhléns, ett par svarta pumps, men jag bytte sen till ett par svarta ballerinaskor från skopunkten eftersom vi befann oss på gräs större delen av kvällen. Jag hade även en svart sjal från H&M:


Nog med bilder på mig.

Idag ska jag jobba hela dagen (eller större delen av dagen). Jag orkar inte, vill bara sova. Men jag säger alltid så innan jag ska jobba, när jag väl är på jobbet så är det helt ok. Jag hoppas bara en sjysst arbetsledare och roliga arbetskamrater jobbar, det gör jobbet lite roligare. Nu måste jag göra mig i ordning men först ska jag läsa lite bloggar osv.

/Hanna
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda Ö

jag blir så lycklig av att se dig, och du strålar av både lycka och skönhet. Du är så fin! pussar

2008-06-22 @ 13:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0