Jag kan knappt tro att det är sant!

Jag är så glad idag! Vi hade de sista betygsamtalen idag nämligen. Sammanlagt så får vi 11 betyg, VT+HT, och gissa vad jag får! Jag får 11 MVG. Jag är så lycklig, jag trodde verkligen inte att jag skulle klara det. Nu har jag dessutom fyra dagar helg - allt är bara super!!!

Men i alla fall. Idag var det ju vårruset. Jag hade ju inte tränat någonting inför vårruset det här året (5 km), men jag ville ändå göra ett försök att springa så långt jag orkade. Jag ställde mig i startgrupp tre men av någon anledning hamnade jag i startgrupp 2 - men det gick bra ändå. Innan loppet träffade vi Anna, det var kul, jag visste inte att hon skulle springa och det var ett bra tag sen vi sågs så vi stod och pratade ett tag men hon skulle springa i första startgruppen.

Jag innan loppet


Linda innan loppet


Det gick faktiskt förvånansvärt bra att springa tycker jag. Jag sprang i alla fall på 33 min. Eller jag kanske gick 1 km sammanlagt men jag sprang nästan hela loppet, vilket jag tycker är väldigt bra eftersom jag inte tränat nåt inför det.

Det var sjukt mycket folk - bara tjejer såklart!


Yes, I did it!

Nu ska jag äta mitt ägg som jag kokat och kolla på en film. Imorgon är det brorsans utspring och jag och Linda ska träffas några timmar tidigare, jag ska försöka hitta en bikini - eller rättare sagt jag måste ha en bikini!

PS. Här är min snygga solbränna jag har fått:

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

jag kan inte fatta det! 11 MVG- du är grym tjejen:) och bra sprunget!!

2008-06-04 @ 23:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0