Jag kommer vara ganska så död

Inatt sov jag inte bra. Jag vaknade först vid fem av att det var så varmt så jag höll på att dö. Jag gick då på toa, drack lite vatten och öppnade fönstret lite. Sen, två timmar senare, vaknade jag av att jag höll på att frysa ihjäl. Jag fick då gå upp och stänga fönstret och dra på mig täcket ordentligt. Såklart hade katterna vaknat till så sen fick jag gå upp och släppa ut dem i huset så de fick springa av sig. Jag brukar klara av sånt här ganska bra och hålla mig ganska pigg men jag var så orkeslös redan igår och idag ska jag jobba ett låångt pass igen, jag hoppas jag kommer klara av det men det känns som att jag kommer vara rätt så död ikväll.

Jag börjar kvart över elva, måste alltså vara där vid elva, men jag ska åka redan kvart över tio för bussarna går inte så bra och jag orkar inte gå till hallonbergen idag.

Nu har jag beklagat mig tillräckligt. Ha en bra dag allihopa! Det ska jag försöka ha trots att jag kommer ha en lång dag på jobbet.
Kram
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0