Jag ser ut som en kräfta

Dagen började väl inte så bra. Jag var inte alls peppad och jag ville bara hem men när brännbollen började så kom jag igång och det var väl en helt okej dag. Andra aktiviteten vi gjorde var Tag-rugby, sen samarbetsstafett, beachvollyboll och till sist en stafett på 2 km. Jag gjorde allt förutom beachvollybollen. På sista stafetten skulle bara fyra stycken springa, och jag var en av dem. Jag fick första sträckan och jag tycker jag gjorde bra ifrån mig, det kanske inte slutade så bra men vi var duktiga allihopa.

Jag smorde in mig med solskyddsfaktor på axlarna och i ansiktet i morse men jag brända mig typ på armarna och ovanför brösten - jag ser ut som en kräfta. Men jag har tagit aloevera två gånger och jag ska vräka på många gånger till ikväll.

Här kommer i alla fall lite bilder från idag:

Det var stort där och mycket folk var det


Vi satt och kollade på när några andra spelade brännboll innan det var dags för oss


Vi stekte oss i solen, härligt!


Kati var snäll och gjorde en inbakad fläta på mig så jag fick bort håret lite, det var dock lite svårt eftersom jag har så kort hår i nacken


Lilla jag


Innan vi skulle springa samarbetsstafetten - den vann vi faktiskt!


Söta Jihan


Somriga Linda


Beachvollybollen


Vi som sprang den avslutande stafetten: Ida, Jihan, Mikkan och jag


...och bakifrån, våra snygga nummerlappar.


Man ser inte så tydligt men jag springer bakom de som springer först på bilden


Ida i mål! Hon sprang sista sträckan.

Det blev en ganska bra dag till slut trots att vi inte var bäst på grenarna - men vi har inga killar och så var vi inte så många heller. Nu ska jag gå och vräka på aloevera!
<3 puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0