"Jippi, jag ska få stå i kassan..."

Så lät det när jag började på Burger King och jag äntligen skulle få stå i kassan. Man kan ju säga att min inställning har ändrats ganska rejält. Nu är det mer "nej, jag måste stå i kassan, suuuuck". Denna dag var riktigt jobbig. Jag var extremt trött när jag kom till jobbet och jag har varit det hela dagen. Jag skulle ha jobbat 11:15-13:30 men var tvungen att jobba över till 14:00. Lunchen var i alla fall god, jag fick veta idag att vi får ta lunch från Taco Bar och Sandy's också- det var ju en trevlig överraskning. Jag åt i alla fall en mycket god Burrito.

Sen började jag klockan 16:00 igen och var även denna gång tvungen att jobba över så jag slutade 21:40 istället för 21:15. Det kanske inte låter så mycket men sent på kvällen när man är så sjukt trött - då gör det mycket! Jag fattar inte var alla människor kom ifrån egentligen. Kvart över nio SKA det inte vara mycket folk. Det jobbigaste var nog ändå inte att det var mycket folk, utan att alla skulle ta med sig - det tar nämligen 5 gånger så lång tid att packa. Vi var tvungen att kalla in en från Taco Bar som fick komma över och hjälpa oss - så mycket folk var det. Pappa var som tur var snäll och hämtade mig i hallonbergen så jag slapp gå i min ensamhet.

Jag har bestämt mig: Jag ska hitta ett nytt jobb, jag ska börja söka nu!

God natt och sov gott! Sängen, här kommer jag!!!

PS. Imorgon lovar jag att uppdatera med bilder:)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Victoria

tack :D



läget?

2008-06-30 @ 22:59:22
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0