Jobb idag

Idag är det jobbet som gäller hela dagen. Jag börjar 11.15 och jobbar fram till 14.00. Sen har jag rast fram till 16.00 och jobbar sen till 20.00. Min tunnelbanan går tio i elva från hallonbergen men jag ska gå till hallonbergen så jag måste gå snart, om typ 5 minuter. Så idag kommer jag inte heller ha tid att skriva så mycket - det blir det här inlägget och ett-två inlägg ikväll.

Jag har hunnit äta frukost. Eftersom "mitt nya liv" börjar idag så åt jag ingen müsli eftersom det är onödigt mycket socker i den vi har. Så det blev a-fil med havregryn. Jag kokade ett ägg men jag är för mätt för att orka äta upp det. Måste komma ihåg och ta mitt piller innan jag åker, jag glömmer alltid det.

'Nej, nu har inte jag tid att skriva mer, jag måste börja gå nu. Ha en bra dag!
Kram
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej, lekte inte vi när vi var små och min familj fortfarande bodde i sthlm? Och du hade en brun nallemuff och jag en vit, kommer du ihåg mig?



2008-06-16 @ 16:29:29
URL: http://glittermolnet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0